Blogg nr 14, Professor Shi, en ära!

26.02.2017

OBS!!! FILMER OCH FOTON LÄGGS UPP NÄR JAG KOMIT TILL SVERIGE!

Idag fick vi finfrämmande, Kinas främsta tumörforskare, Professor Shi, kom på besök för att träffa mig och fråga frågor relaterade till min behandling här i Yiling och hur den påverkar mig. Vi har filmat besöket och jag kommer lägga upp dem här på bloggen så om ni vill kan ni se.

De andra personerna som ses på bild i filmsnuttarna är stora namn inom läkargruppen som arbetar för Yilings onkolog. Min läkare Professor Hanju Liu, min behandlande läkare Dr Le Wang, Vice president Professor Ping, President Professor Jia, President of the national tumour research Professor Shi, den kvinnliga läkaren som inte sagt hennes namn, samt andra som tex sjuksköterskorna på avdelningen.

Det var en mycket trevlig man och det kändes som en ära att han ville besöka just mig och att få berätta om min tid här i Yiling och vad TCM betytt för mig i kombination med västerländsk medicin.

Obs! Måndag den 27:e februari:

En helt vanlig dag. Inget att tillägga. Inget blogginlägg.

Foto: Fotograf Andréa, Laura Dovi m.fl.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång